18 stycznia 2022 roku rozpocznie się IV edycja konferencji on-line poświęcona obszernym zagadnieniom marketingowym. Wydarzenie potrwa do 20 stycznia i podczas niego 24 prelegentów podzieli się łącznie aż 1500 minutami praktycznej wiedzy. Konferencja podzielona będzie na 6 różnych bloków tematycznych, dzięki czemu każdy znajdzie wiedzę dopasowaną do swoich celów i potrzeb. 

Zapis na konferencję jest całkowicie darmowy, a motywem przewodnim IV edycji będzie Biblia-ebiznesu 3.0

Czym jest konferencja on-line Marketing Tu i Teraz? 

Konferencja Marketing Tu i Teraz to cykliczne wydarzenie poświęcone zagadnieniom marketingowym, organizowane przez Akademię Szamana, czyli agencję marketingową balanGO, działającą w branży już od kilkunastu lat. 

O II edycji konferencji pisaliśmy na naszym blogu w listopadzie 2020 roku. Wtedy konferencja trwała 2 dni, podczas niej przekazane było 1000 minut wiedzy i wystąpiło 18 prelegentów. Teraz na IV edycji będzie o 500 minut i 6 prelegentów więcej!  

IV edycja Marketing Tu i Teraz podzielona zostanie na 6 różnych bloków tematycznych, czyli:

  • Cel, modele i strategie e-biznesu i bezpieczeństwo, 
  • Sklep internetowy, platformy aukcyjne, serwisy, ogłoszeniowe i inne marketplace’y,
  • E-marketing, 
  • Komunikacja z e-klientami, 
  • Usługi online i logistyka, 
  • Poprawa efektywności w sprzedaży i prawo w e-biznesie.

Kto wystąpi podczas IV edycji konferencji i o czym będzie opowiadać? 

Motywem przewodnim tegorocznej edycji konferencji będzie Biblia e-biznesu 3.0. W związku z tym w wydarzeniu wezmą udział autorzy książki, czyli osoby posiadające olbrzymią wiedzę w poszczególnych gałęziach marketingowych. Łącznie na konferencji wystąpią 24 osoby i każda z nich jest ekspertem w swojej dziedzinie. 18 stycznia jest dla nas szczególnym dniem, ponieważ wtedy to My będziemy prelegentami i wystąpią 2 osoby z naszego zespołu. Plan konferencji prezentuje się następująco:

  • (18 stycznia) Cel, modele i strategie e-biznesu i bezpieczeństwo
    • 10:00-10:45, Piotr Motyl – Globalne możliwości vs lokalna wegetacja
    • 10:45-11:30, Zbigniew Krakowski – Georezydencja firmy
    • 11:30-12:15, Marcin Pieleszek (CMO Domeny.tv i MSERWIS) – Bezpieczeństwo e-biznesu
    • 12:15-13:00, Michał Spławski (CEO Domeny.tv i MSERWIS) – Jak zabezpieczyć najlepszą nazwę dla Twojego biznesu w Internecie?
  • (18 stycznia) Sklep internetowy, platformy aukcyjne, serwisy ogłoszeniowe i inne marketplace’y
    • 14:00-14:45, Paweł Mielczarek – Allegro
    • 14:45-15:30, Tomasz Palak – Najczęstsze błędy i mity prawne przy sprzedaży przez internet
    • 15:30-16:15, Michał Lidzbarski – Jak stworzyć własny produkt online, który będzie zarabiał od pierwszego dnia (nawet bez społeczności i własnej bazy e-mail)?
    • 16:15-17:00, Łukasz Marczewski – Analiza konkurencj.
  • (19 stycznia) E-marketing i e-commerce
    • 10:00-10:45, Jacek Kotarbiński – Marka 5.0 na rynkach cyfrowych
    • 10:45-11:30, Adam Pioch – Najczęstsze błędy w Storytellingu
    • 11:30-12:15, Paweł Korycki -Marketing w Firmie budowanej na sprzedaż.
    • 12:15-13:00, Bartosz Langa (balanGO – organizator) – Growth hacking marketing
  • (19 stycznia) Komunikacja z e-klientami 
    • 14:00-14:45, Paweł Sala – Systemy do e-mail marketingu
    • 14:45-15:30, Adrian Gorzycki – Jak kanał na YouTube może usprawnić Twoją komunikację z klientem
    • 15:30-16:15, Marcin Godlewski – Komunikacja w reklamach FB ads
    • 16:15-17:00, Maciej Stępa – Sprzedaż e-firmy
  • (20 stycznia) Usługi online i logistyka
    • 10:00-10:45, Adrian Gamoń – Social media w 2022 roku – nowości, trendy i zmiany
    • 10:45-11:30, Maria Kobryń – Sprzedaż e-firmy
    • 11:30-12:15, Justyna Trzupek – Firmy i brokerzy usług kurierskich
    • 12:15-13:00, Krzysztof Marzec – 7 najczęstszych powodów przepalania budżetu w Google
  • (20 stycznia) – Poprawa efektywności w sprzedaży i prawo e-biznesie
    • 14:00-14:45, Ilona Przetacznik – Legalny marketing i sprzedaż w mediach społecznościowych — zasady i pułapki
    • 14:45-15:30, Mikołaj Lech – Ochrona wzorów przemysłowych
    • 15:30-16:15, Robert Okulski – Nowy Ład
    • 16:15-17:00, Kamil Cebulski – Jak przygotować firmę na bankructwo

Podczas konferencji przewidziana jest nagroda dla najaktywniejszych słuchaczy – będzie można zgarnąć Biblię e-biznesu 3.0

Do jakich osób skierowana jest konferencja?

W związku z obszernym blokiem tematycznym podczas konferencji każdy znajdzie coś dla siebie. Wydarzenie skierowane jest m.in. dla:

  • osób, które chcą usprawnić efektywność swojej sprzedaży, 
  • właścicieli firm, którzy pragną ulepszyć swój e-marketing, 
  • osób, które chcą poznać prawo w e-marketingu,
  • właścicieli e-commerce w Polsce i w Europie, 
  • osób, które chcą dowiedzieć się więcej ozagadnieniach związanych z e-marketingiem, 
  • managerów i pracowników sklepów internetowych,

Jakie są korzyści dołączenia do konferencji? 

Dołączając do grona odbiorców Marketing Tu i Teraz, przyswoisz aż 1500 minut praktycznej i wyselekcjonowanej wiedzy związanej z e-marketingiem. Dzięki konferencji: 

  • będziesz mógł zgarnąć egzemplarz Biblii e-biznesu 3.0,
  • zwiększysz swoją sprzedaż w sklepie internetowym, 
  • poprawisz swoją komunikację z e-klientami, 
  • usprawnisz swój sklep internetowy,
  • poznasz strategie e-biznesu, 
  • nauczysz się komunikować z e-klientami, 
  • poprawisz efektywność swoich sprzedaży, 
  • poznasz prawo w e-biznesie, 
  • dowiesz się więcej o e-marketingu, 
  • udoskonalisz swoje usługi online i logistykę.

Zapisz się już teraz – to nic nie kosztuje!

Zapisz się na powiadomienia o nowych artykułach

i odbierz link do unikatowej oferty


* Wypełniając formularz wyrażam zgodę na przesłanie na mój adres e-mail powiadomień ze strony „www.mserwis.pl/blog”. Szczegóły związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych znajdziesz w naszej polityce prywatności: https://www.domeny.tv/polityka-prywatnosci

Już od kilku lat zajmuję się planowaniem, koordynacją i realizacją działań marketingowych w MSERWIS.pl i Domeny.tv. Jestem odpowiedzialny za promowanie usług, produktów i oprogramowań mojej firmy. Aby jak najlepiej zrozumieć ich funkcje i zalety współpracuję z zespołem programistów i Biurem Obsługi Klienta. Wykorzystuję różnorodne taktyki i kanały marketingowe, żeby dotrzeć do potencjalnych klientów i przekonać ich do zakupu lub subskrypcji. Moje działania obejmują m.in. tworzenie kampanii marketingowych, pisanie materiałów marketingowych, zarządzanie mediami społecznościowymi oraz marketingiem e-mailowym i analizowanie rynku w celu zrozumienia potrzeb i preferencji docelowych odbiorców. Rozumiem technologię i potrafią przekazywać złożone koncepcje techniczne odbiorcom nietechnicznym. Mam doświadczenie w obszarach takich jak content marketing, SEO i generowaniu leadów. Potrafię skutecznie mierzyć i analizować wyniki działań marketingowych, aby stale ulepszać swoje strategie.

Polub nas na Facebooku

Facebook Pagelike Widget

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *